Pogoji poslovanja

Splošni pogoji 

S spletno trgovino AMZS (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje AMZS d.o.o., Dunajska 128a, 1000  Ljubljana, matična številka: 5488338000, davčna številka: SI56951442, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec oziroma AMZS).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med AMZS in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so dostopni na povezavi.

  1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino AMZS prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine AMZS. S potrjeno registracijo v spletni trgovini AMZS pa postane član spletne trgovine AMZS. Tako gost kot član spletne trgovine AMZS (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini AMZS.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član spletne trgovine AMZS pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine AMZS nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na naklikaj@amzs.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

  1. Dostopnost informacij

Podjetje AMZS se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju AMZS (ime in sedež podjetja, matična številka, ID za DDV),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine AMZS ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini AMZS je prikazana kot Cena. Cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine AMZS (to je za uporabnike, ki spletni trgovini AMZS zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik spletne trgovine AMZS postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine AMZS ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost spletne trgovine AMZS Na prevzem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Cena in Akcijska cena.

Oznake artiklov:

  • Artikel z oznako "Akcijski artikel" ima še dodatno znižano ceno glede na ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob
  • Artiklu z oznako "Priljubljeni artikli" prodajni svetovalec AMZS zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in AMZS zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
  1. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med AMZS in kupcem je v spletni trgovini AMZS je sklenjena v trenutku, ko AMZS kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za AMZS kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku AMZS.

 

  1. Načini plačila

Spletna trgovina AMZS omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na naklikaj@amzs.si  za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

  1. Izdaja računa

AMZS po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v paketu z naročilom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora oz. zaključku spletnega nakupa.

  1. Cene

Cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine AMZS, ki so AMZS zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine AMZS postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine AMZS ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost spletne trgovine AMZS

Redna cena

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

  1. Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne kreditne kartice,

po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo AMZS

  1. Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine AMZS in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila ali je bila poslana direktno uporabniku na njegov email naslov.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

  1. Postopek nakupa

 Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izbrišete izdelek. V polje za opombe lahko vpišete posebna navodila ali želje glede naročila. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak - Podatki o kupcu.
    Vpišete svoj elektronski naslov ter podatke za dostavo (ime in priimek, vaš naslov bivanja ter telefonsko številko).
  2. korak - Dostava.
    Izberete način dostave ter vpišete naslov za dostavo, v kolikor se ta razlikuje od naslova, ki ste ga vpisali v prvem koraku.
  3. korak - Način plačila ter oddaja naročila.
    V tem koraku izberete način plačila ter oddate naročilo. V kolikor imate promocijsko kodo, jo vpišete v zato namenjeno polje.
  4. korak - Povzetek in potrdilo o naročilu.

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Kupoprodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani, s klikom na povezavo Pogoji poslovanja.

 

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Splošno o vračilu blaga brez navedbe razloga

Kupec (ne velja za poslovne uporabnike) ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, in sicer:

Kupec lahko obvestilo o odstopu predloži tudi na Obrazcu za uveljavitev pravice potrošnika do dostopa od pogodbe (Ur. l. RS, št. 139/22  https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2022-01-3419/pravilnik-o-obrazcih-v-zvezi-z-uveljavljanjem-pravice-do-odstopa-od-pogodbe-sklenjene-na-daljavo-ali-zunaj-poslovnih-prostorov), ki je na voljo na svetovnem spletu; ali poda z drugačno nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Potrošniku se priporoča pisno oddajanje obvestila, saj nosi dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa.

Odstopni roki pri vračilu

Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, pri čemer krije neposredne stroške vračila blaga uporabnik oz. kupec sam. Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in kupca, ki je bil priložen ob dobavi tega blaga. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga – zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga družbi AMZS).

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je AMZS upravičen uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost potrošnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo AMZS ali pooblaščeni dobavitelji.

AMZS uporabniku vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vračilo blaga

Naslov za vračilo blaga:

AMZS d.o.o., Vračila spletne trgovine, Dunajska 128a, 1000 Ljubljana

Vračajočemu blagu mora biti priložen dokument s specifikacijo blaga, ki se vrača. Praviloma bo kupnina vrnjena na isti način, kot je bila plačana.

Kdaj kupec nima pravice do odstopa od pogodbe?

Kupec nima pravice do odstopa pri pogodbah:

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi uporabnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.
  1. Garancija, stvarna napaka

Slike blaga so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.

Obvezna garancija

Obvezna garancija velja za blago v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen blagu. Garancijski rok za blago je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu. Blago ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se uporabnik obrne na najbližjega pooblaščenega serviserja za kupljeno blago. Podatki o pooblaščenih serviserjih se nahajajo v dokumentaciji prodajnega kompleta.

Prostovoljna garancija in/ali tržna garancija trajnosti

V primeru, da je v garancijskem listu pri posameznem blagu tako posebej opredeljeno, za to blago velja tudi prostovoljna garancija in/ali tržna garancija trajnosti, skladno s priloženimi pogoji take garancije.

Neskladnost blaga oz. stvarna napaka

AMZS mora kot prodajalec kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake oz. za skladnost blaga v zvezi s svojo izpolnitvijo. Glede odgovornosti za neskladnost blaga se za potrošnike uporabljajo določbe zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij; glede odgovornosti za stvarne napake za pogodbe, sklenjene z uporabniki, ki niso potrošniki, pa se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

V najkrajšem možnem času po ugotovitvi neskladnosti blaga oz. stvarne napake, vam bomo v primeru utemeljenega zahtevka ponudili: brezplačno popravilo ali zamenjavo blaga, ali pa znižanje kupnine ali odstop od pogodbe,  ali drugo pravico, ki vam kot kupcu zakonsko pripada. Prodajalec si pridržuje zakonsko pravico, da zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške; potrošnik pa ima v tem primeru še vedno pravico do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od prodajne pogodbe. Odstop od pogodbe ni možen, če je napaka neznatna.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova nam morate v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo. Če napaka ni sporna, bomo vaši zahtevi čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni od prejema obvestila in omogočitve pregleda izdelka, ugodili. Če pa o napaki obstaja spor, vam bomo v roku 8 dni od prejema obvestila in omogočitve pregleda izdelka podali pisni odgovor.

  1. Sprememba naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pokličite našo pomoč na telefonsko številko 080 28 20.  

SPREMEMBA ARTIKLOV IZ NAROČILA

Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave. Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

SPREMEMBA NAČINA PLAČILA

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (in v nobenem od teh primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila na gotovino. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

SPREMEMBA DATUMA IN NAČINA DOSTAVE

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo. Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza le to navedite kot opombo ob oddaji naročila v za opombe predvideno okno.

  1. Omejitev odgovornosti

AMZS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da AMZS ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo AMZS kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

AMZS ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. AMZS mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. AMZS ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

AMZS ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih AMZS v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

  1. Varovanje osebnih podatkov

AMZS d.o.o. obdeluje osebne podatke skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27.aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: Splošna uredba o varstvu podatkov) in nacionalnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.

15.1. Vrste osebnih podatkov, podlaga in namen obdelave

Za izvedbo nakupa v spletni trgovini, mora uporabnik AMZS d.o.o. posredovati svoje osebne podatke:

elektronski naslov ter podatke za dostavo (ime in priimek davčna številka podjetja, naslov ter telefonska številka).

V primeru nakupa s strani podjetja je obvezen vnos tudi podatka o nazivu in davčni številki podjetja.

Za namen vzpostavitve povezave uporabniškega računa z ostalimi podatki kupca, AMZS d.o.o. obdeluje podatke skladno s pravno podlago, ki je podlaga za pridobitev teh podatkov.

AMZS d.o.o. bo obdeloval navedene podatke za namen:

  • kontaktiranja uporabnika za potrebe nemotenega izvajanja storitev, ki so predmet teh Splošnih pogojev;
  • prijave v uporabniški račun;
  • zagotavljanja blaga oz. storitev, ki so predmet teh splošnih pogojev in sklenitve pogodbe z uporabnikom;
  • izvajanja in pregledovanja plačilnih transakcij, morebitnih neskladnosti pri izvrševanju plačil ter s tem povezanih zlorab in drugih kršitev teh Splošnih pogojev.
  • V zvezi z izvedbo registracije uporabniškega računa AMZS d.o.o. obdeluje tudi strinjanje s temi Pogoji poslovanja (klik, čas potrditve in IP naslov). Spletna trgovina deluje na podlagi Shopify platforme, zato se z uporabo spletne trgovine strinjate tudi s splošnimi pogoji družbe Shopify.

Ob posameznem nakupu prek spletne strani naklikaj.amzs.si AMZS d.o.o. obdeluje tudi podatke o nakupljenih izdelkih, ceni, ceni s popustom, prihranku, pridobljenih oz. koriščenih ugodnostih, dostopnosti artiklov  času nakupa, načinih plačila, podatke o načinu, kraju ter roku dostave, ceni za plačilo, plačilnem sredstvu ter številki naročila. AMZS d.o.o. te podatke obdeluje za namen izvedbe pogodbenih obveznosti v spletni trgovini naklikaj.amzs.si.

Za namen spoštovanja zakonskih obveznosti, ki se nanašajo na kupčevo pravico do odstopa od pogodbe, AMZS d.o.o. na podlagi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, ulica, kraj in pošta, telefon, e-mail, št. TRR; št. naročila, datum prejema blaga, blago, glede katerega izvaja odstop od pogodbe.

Za namen spoštovanja zakonskih obveznosti, ki se nanašajo na kupčevo pravico do uveljavitve garancije, AMZS d.o.o. na podlagi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, ulica, kraj in pošta, telefon, e-mail, št. TRR, št. naročila, datum prejema blaga, datum odkritja napake, datum vračila blaga, datum uveljavljanja garancije, opis napake, zahteva kupca.

Za namen spoštovanja zakonskih obveznosti, ki se nanašajo na kupčevo pravico do uveljavitve stvarne napake, AMZS d.o.o. na podlagi veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, ulica, kraj in pošta, telefon, e-mail, št. TRR, št. naročila, datum prejema blaga, datum odkritja napake, datum vrnitve blaga, datum uveljavljanja stvarne napake, opis napake, zahteva kupca.

15.2. Spremembe podatkov

Če se osebni podatki iz prvega odstavka točke 1.1 spremenijo, mora uporabnik sporočiti AMZS d.o.o. spremembo v 30 dneh od njenega nastanka, in sicer pisno na naslov: AMZS d.o.o., Dunajska cesta 128a, Ljubljana ali prek elektronskega naslova naklikaj@amzs.si  AMZS d.o.o. bo spremembo podatkov, posredovanih po navadni pošti, upošteval najpozneje v 15 dneh od dne prejema pisnega obvestila, ob spremembi podatkov prek e-mail naslova pa takoj.

15.3. Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadar koli zahteva potrditev, ali AMZS d.o.o. obdeluje njegove osebne podatke, in seznanitev s temi osebnimi podatki, ima pravico, da te osebne podatke prejme, in pravico, da jih posreduje drugemu upravljavcu. Uporabnik lahko zahteva omejitev obdelave osebnih podatkov, zahteva popravke oz. dopolnitve ali v omejenem obsegu izbris osebnih podatkov. Vse navedene pravice lahko uveljavlja pod pogoji in v obsegu iz 15. do 22. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Ne glede na uveljavitev pravice do izbrisa iz prejšnjega odstavka, se bodo osebni podatki mogoče obdelovali v okviru morebitnih drugih pravnih podlag, če za obdelavo skladno s 6. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov obstaja druga pravna podlaga v okviru te podlage (npr. ni mogoče izbrisati podatkov, ki jih AMZS d.o.o. obdeluje na podlagi davčne zakonodaje ipd.).

Zahtevo za uveljavitev pravic iz prvega odstavka te točke lahko uporabnik izvede s pisno zahtevo, poslano na naslov AMZS, d.o.o., Ljubljana, Dunajska cesta 128a, 1000 Ljubljana oziroma na elektronski naslov info@amzs.si.

15.4. Uporabniki osebnih podatkov in izvoz v tretje države

Vaše osebne podatke delimo s tretjimi osebami, ki nam pomagajo uporabljati vaše osebne podatke, kot je opisano zgoraj. Več o tem, kako Shopify uporablja vaše osebne podatke tukaj: https://www.shopify.com/legal/privacy.   

Poleg zunanjih obdelovalcev AMZS d.d. posreduje uporabnikove osebne podatke tudi državnim organom na podlagi njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka ter ob zahtevi uporabnika ali na podlagi njegovega pisnega pooblastila.

Osebni podatki, ki jih na podlagi teh Splošnih pogojev poslovanja obdeluje AMZS d.o.o. se ne izvažajo v tretje države (države izven EU in EGP). 

15.5. Rok hrambe osebnih podatkov

AMZS d.o.o. osebne podatke obdeluje do izpolnitve namena obdelave oziroma v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov. V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom, AMZS d.o.o. te osebne podatke hrani skladno z zakonsko zapovedjo.

 

  1. Pritožbe in spori

AMZS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. AMZS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem AMZS lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 080 28 20. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

AMZS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si AMZS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov: Skladno z zakonskimi normativi AMZS ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. AMZS ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pogoji veljajo od 26. 1. 2023